piątek, 23 listopada 2012

Libster Award II

Czytelnicy, właśnie wróciłam ze szkoły strasznie zmęczona, a tu druga nominacja do Libster Award. Strasznie się cieszę, że aż tylu bloogerów uważa moje opowiadanie za ciekawe i wgl.
Bardzo wam dziękuję i mam nadzieję, że was nie zawiodę przy NN.

Wcześniej już nominowałam 11 blogów i szczerze, więcej nie czytam, a nie chcę ich nominować ponownie, więc pozwolę sobie nagiąć zasady i tylko odpowiedzieć na zadane mi pytania.

Dziękuję http://you-were-my-summer-love.blogspot.com/ za nominację.

ODPOWIEDZI:
1.Co zainspirowało cię do pisania blooga?
Inne blogi. Zaczęłam je czytać i uznałam, że dzięki mojej bujnej wyobraźni mogę sama spróbować pisać.
2.Ulubiona piosenka z THM i UAN?
THM- Little Things i Kiss You
UAN- Moments, Up All Night i More Than This
3.Jaki masz dzwonek w telefonie?
Niestety nie mam 1D, mam Pauly D-House music for summer 2010
4.Co sądzisz o Eleanor i Perrie?
Nie nawidzę plastiku Perrie, jest brzydka i nie ładnie śpiewa.
Eleanor nie znam zbyt dobrze i nie mogę nic o niej powiedzieć.
5.Czy shippujesz jakiś Bromance?
Hmm... nie.
6.Kto jest twoim ulubionym członkiem 1D, dlaczego?
Zayn. Ma słodki uśmiech, boskie paczadła, lubi tatuaże, pali i jest przystojny.
7.Jak to się stało, że zostałaś Directionerką?
Nie mam pojęcia, po protu spodobały mi się ich piosenki, mam na ich punkcie obsesję i piszę bloga. Tyle.
8.Ile czasu już ich słuchasz?
Około 6 miesięcy.
9.Czy poznałaś kogoś ciekawego, interesującego przez tego bloga?
Nie.
10.Byłaś kiedyś w Londynie/UK?
Tak, byłam u cioci na dwa tygodnie niedaleko Londynu.
11.Chciałabyś mieszkać w Londynie, aby spotkać chłopców?
Jasne, nawet mam takie plany z koleżanką, żeby tam zamieszkać po szkole.

No więc to tyle.
Jeszcze raz dzięki.
NN pojawi się w sobotę.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz